BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 30 Julai 2011

PERJUMPAAN BERSAMA PENGARAH PELAJARAN NEGERI SEMBILAN

JUMAAT, 29 JULAI 2011 - Bertempat diperkarangan Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan ( JPNS ), telah berlangsung Majlis yang diadakan khusus bagi mempertemukan pasukan TTJ FC yang baru pulang dari Sweden dengan Pengarah Pelajaran Negeri Sembilan, Tuan Abdul Halim bin Abdul Razak. Majlis yang berlangsung sekitar jam 5.00 petang itu turut dihadiri oleh Pegawai-pegawai dari Unit sukan JPNS, En. Aminudin bin Kamarudin dari SKF Bearing Sdn Bhd, Tuan Omar bin Ahmad Pengetua SMK Taman Tuanku Jaafar, Pengurus serta yang diraikan 16 orang pemain pasukan TTJ FC.

Pasukan TTJ FC berlepas dari sekolah jam 2.45 petang dengan menaiki van sekolah yang disewa khas. Namun kami dimaklumkan bahawa majlis pertemuan yang dijadualkan bermula jam 3.00 petang ditunda waktunya kepada jam 5.00 petang. dan tepat jam 5.00 petang, majlis bermula dengan ucapan aluan dari Pengerusi Majlis dan diteruskan dengan ucapan dari En. Aminudin dari SKF Bearing Sdn Bhd. Dalam ucapan itu, beliau telah memberikan menerangan secara ringkas berkaitan sejarah Piala Gothia di Negeri Sembilan yang bermula sejak tahun 2007 sehingga ke tahun ini. Beliau turut mengulas serba sedikit berkaitan pengalaman membawa pasukan TTJ FC ke Sweden dan turut memberikan pujian terhadap tahap disiplin pasukan.

Majlis diteruskan dengan ucapan Pengarah Pelajaran N. Sembilan iaitu Tuan Abdul Halim. Dalam ucapannya, beliau melahirkan rasa kagum dan gembira dengan semangat dan bakat yang dimiliki oleh pasukan TTJ FC dalam menghadapi kejohanan Piala Gothia ini. Beliau turut menyampaikan Diploma Gothia Cup 2011 kepada 16 orang pemain TTJ FC. Beliau turut menyampaikan cenderamata penghargaan dari JPNS kepada En. Aminudin selaku wakil dari SKF Bearing Sdn Bhd dan Tuan Omar bin Ahmad, Pengetua SMKTTJ.

Jamuan minum petang pula bertemakan pra-hari raya dimana tetamu dihidangkan dengan menu nasi impit, kuah kacang, rendang ayam dan bihun goreng disamping buah-buahan dan kuih muih. Sebelum majlis berakhir, Tuan Pengarah sudi meluangkan masa bergambar kenangan bersama pasukan TTJ FC dan pegawai-pegawai yang terlibat. Malah beliau sempat mengucapkan tahniah kepada seorang pemain TTJ FC iaitu Priya a/p Marappan yang telah terpilih mewakili Malaysia ke Program Pertukaran Pelajar Bola Sepak ke USA pada bulan Jun yang lalu. Hampir jam 6.30 petang, majlis berakhir dan pasukan TTJ FC berlepas pulang kembali ke sekolah.































0 ulasan: