BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 23 September 2011

MAJLIS JALINAN MESRA AIDILFITRI SMK TAMAN TUANKU JAAFAR BERSAMA YB KHAIRY JAMALUDIN

Buat kali pertama, Majlis Jalinan Mesra Aidilfitri  telah disambut di SMK Taman Tuanku Jaafar.. Majlis ini turut dihadiri dengan jemputan istimewa iaitu YB Khairy Jamaluddin bin Abu Bakar, YM Tunku Ellie Badariah bt YM Tunku Ahmad, jurulatih dari FAM, Inspektor Jusman serta masyarakat setempat.

Ketibaan YB KHairy Jamaluddin mendapat tepukan yang cukup gemuruh dari seluruh warga sekolah. Ternyata masing-masing teruja untuk melihat YB berada di depan mata. Majlis dimulakan dengan ucapan dan seterusnya acara bersalaman oleh para pelajar bersama YB dan guru-guru. Menu yang dihidangkan juga bertemakan menu hari raya seperti rendang, nasi impit, sate, soto dan kuah lontong. Sambil menikmati hidangan, seluruh warga sekolah dihiburkan dengan persembahan daripada pelajar-pelajar. 

Pasukan Bola Sepak Perempuan SMKTTJ merakamkan ucapan jutaan terima kasih atas kehadiran tetamu ke majlis ini. Tambahan pula, kebanyakkan tetamu jemputan ini merupakan individu-individu yang tidak asing lagi dengan pasukan kami yang turut banyak memberikan sumbangan kepada kemajuan dan kejayaan pasukan kami. 

Salam Aidilfitri.....






















0 ulasan: